تيونينگ خودرو پارس آپشن عرضه كننده انواع آپشن خودرو
عرضه انواع آپشن و تزئينات خودرو از بهترين برندها با كيفيتي بالادر فروشگاه تيونينگ خودرو پارس آپشن

كيلس استارت زانتيا با كيفيت بالا در تيونينگ خودرو پارس آپشن قرار دارد و هم چنين از آپشن هاي جذاب zantia مي‌باشد.
در خودرو هاي مدرن اين امكان فراهم شده است كه بدون سوئيچ در هاي اتومبيل به صورت الكترونيكي و اتوماتيك و خودكار قفل شوند و هم چنين استارت زدن موتور آن نيز به صورت الكترونيكي و خودكار بدون نياز يه داشتن سوئيچ انجام گيرد. اين سيستم بدون كليد، كيلس استارت نام دارد و آپشني بسيار جذاب در اتومبيل به حساب مي آيد و هم چنين از مرغوب ترين محصولات تيونينگ خودرو پارس آپشن مي‌باشد.

كيلس استارت زانتيا با بهترين قيمت
اين سيستم هم عملكرد را بهبود مي بخشد و هم نوع جذابيت ماشين شما را ارتقا مي بخشد و كلاس ماشين را افزايش مي‌دهد. اين آپشن احساس راحتي بيشتر و رفاه و آزامش بيشتري را براي سرنشينان فراهم مي كند. با وجود اين كه اين سيستم در بازار وجود دارد ولي فابريك بودن آن در زانتيا به اين معني مي‌باشد كه ايمبولايزر ريموت در ecu تعريف شده است.

كيلس استارت زانتيا در پارس آپشن
لازم به ذكر است كه اولين بار اين سيستم توسط شركت هاي اروپايي مثل بي ام و استفاده شد كه در اول به صورت استارت دكمه اي بود سپس از آن براي افزودن دستگيره هاي تاچ و سيستم هوشمند به خودرو ها، مجموعه اوليه كامل شد. امروزه در بيشتر ماشين هاي روز دنيا و مدرن از اين دستگاه درآن ها استفاده و به كار رفته است.
شايد بتوان ذكر كرد كه اين دستگاه در زانتيا يكي از با اهميت ترين فناوري هاي چند دهه گذشته دربارع اين ماشين باشد كه خود اين آپشن نيز داراي پيشرفت زيادي است و به يكي از جالب ترين تجهيزات جانبي اتومبيل ها تبديل شده است.

كيلس استارت زانتيا در پارس آپشن


قابليت اطمينان كيلس استارت زانتيا


مقدار قابليت اعتماد آپشن هايي كه به طور مستقيم با ايمني اتومبيل و در برابرسرقت ها ارتباط دارند جزو نخستين سوال هاي مشتريان عزيز مي‌باشد. فناوري اين قطعه به طور كلي يكي از پيشرفت هاي مدرن و الكتريكي سازي براي اين اتومبيل حساب مي‌ايد. دليل اين كه اين دستگاه در زانتيا از اطمينان بالايي همراه است اين است كه در مورد ايمني اين اتومبيل در مقابل سرقت ها ديگر سارقان نمي‌تواندد با داشتن هر وسيله فيزيكي اقدام به باز كردن درب آن كنند چرا كه سارقان براي باز كردن درب اين اتومبيل ها و روشن نمودن آن ها نياز به آگاهي درمورد امواج راديويي هستند.
 
 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۳:۰۴ ] [ پارس آپشن ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی